Vem är jag?

Vem? Ja, det vet jag knappast själv.

Jag fyller snart 26 år. Känner mig ibland äldre, men oftast yngre. Utseendemässigt yngre.

En massa år har gått åt till dåligt mående. En gröt av sekunder, minuter, timmar och år som passerat. Då jag bara existerat. Så mycket jag har missat, men också så många erfarenheter rikare.

Erfarenheter många aldrig kommer i närheten av i sitt liv. Erfarenheter jag helst hade velat varit utan. Erfarenheter som gjort mig starkare. Erfarenheter jag inte önskar någon annan. Jag vet att jag inte är ensam om detta, men det här är min historia, mina avtryck.

När jag var 16 år förändrades mitt liv. En hemsk sjukdom greppade tag i mig och vägrade släppa taget. Den tog ifrån mig allt.

Jag var bara 16 år och trodde livet låg framför mig. Jag hade drömmar att förverkliga. Samtidigt tog mörkret över mer och mer...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart jag vill läsa din blogg. Ser fram emot dina avtryck. Kram

2010-05-29 @ 16:51:46
Postat av: Alice

Jag känner igen mig i det du skriver. Glöm bara inte; du kan fortfarande förverkliga dina drömmar!

2010-06-02 @ 00:30:22
URL: http://aliceisfalling.blogg.se/
Postat av: Erika

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 07:34:29
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0